Emelie wall ♥

Alla inlägg den 26 december 2011

Av emelie wall - 26 december 2011 23:03

Hejsan!


kom hem från släktträffen vid typ 8, vi fick stå i bilkö ngn olycka hade inträffat..

men kom hem tillslut i alf.

då käka jag lite och så sen har jag bara suttit här vi daaatorn.


Nu tänkte jag se på ngn film sen sova

Imorgon blirre sofia, nice det:)


nu kommer det lite bilder från dagen.

och nu säger jag även godnatt så vi hörs imorgon!<3        

     

                     


Av emelie wall - 26 december 2011 23:03

Hejsan!


kom hem från släktträffen vid typ 8, vi fick stå i bilkö ngn olycka hade inträffat..

men kom hem tillslut i alf.

då käka jag lite och så sen har jag bara suttit här vi daaatorn.


Nu tänkte jag se på ngn film sen sova

Imorgon blirre sofia, nice det:)


nu kommer det lite bilder från dagen.

och nu säger jag även godnatt så vi hörs imorgon!<3        

     

                     


Av emelie wall - 26 december 2011 23:03

Hejsan!


kom hem från släktträffen vid typ 8, vi fick stå i bilkö ngn olycka hade inträffat..

men kom hem tillslut i alf.

då käka jag lite och så sen har jag bara suttit här vi daaatorn.


Nu tänkte jag se på ngn film sen sova

Imorgon blirre sofia, nice det:)


nu kommer det lite bilder från dagen.

och nu säger jag även godnatt så vi hörs imorgon!<3        

     

                     


Av emelie wall - 26 december 2011 13:58

Nu drar jag till Skoghall på släktträff en tradition är där varje annandag jul och långfredagen. Jag bloggar när jag kommer hem!

puss!  

Av emelie wall - 26 december 2011 00:28

Nu säger jag godnatt blir väl film eller ngt nu sedan sova.

Imorgon blirre släktträff kl 3, tar med kameran så bilder kommer säkert  


Nu får ni en bildbomd på lite av de jag tagit kort på idag.. dock typ bara mig själv men  


Hörs imorgon puss!                        

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12
13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards