Emelie wall ♥

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av emelie wall - 21 augusti 2011 21:17

godkväll!

sitter här nu och ska fixa fram kläder och de tills imorn.

mja som sagt skolan imorn, och vi slutar som vanlig tid tydligen med, vilken mjuk start eller inte!

men drar ialf till stan med Sofia efter skolan, behöver nya jeans och ngt mer. så blir nog bra det  

men jag bloggar mer imorn när jag kommer hem, blir antadligen på kvällen ngn gång! ha det bra så länge, puss♥ 

 

Av emelie wall - 21 augusti 2011 15:31

hejsan svejsan!  mja idag skulle jag igentligen gått upp tidigt, eftersom de är skolan imorn men nej nej så vart det inte gick upp vid 3 i stället 

haha någon som kommer få lagomt svårt att sova i natt ja (Y)

ska bara ta de lugnt idag. Tänk att det är sista dagen av sommarlovet,

ursh..

men men så äre. Ska la ialf ta hesten senare 

just det nu kommer bilderna upp från igår när jag va ute och red med caroline! 

nej asså jag uppdaterar mer senare, puss å kram! 

             

Av emelie wall - 21 augusti 2011 02:06

Hej, lägger upp bilderna från turen med caroline imorn.

pallar inte nu, ska njuta av sista natten/kvällen/morgonen att få va uppe länge. blir att se i taket lyser stjärnorna med popcorn och cola!!

puss o kram  

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards