Emelie wall ♥

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av emelie wall - 24 augusti 2011 21:28

Nu blirre sova, eller kanske smsa lite med Mattias innan jag slocknar helt.

Torsdag imorn ialf då öhhhmm undrar i fall skoldagen kommer va lika seg imorn ? 

det får vi la se..

Drar ialf till fritidsgården efter skolan och sen blirre träning.

så kommer inte kunna uppdatera förns på kvällen imorn typ 

bläääää. Har en känsla av att jag är påväg att bli sjuk med, men får hoppas att känslan är helt fel!!

aja vi hörs mer imorn sötnosar puss!

   LITEN PLUTT (A)<3

Av emelie wall - 24 augusti 2011 17:44

tjena. Skolan idag va lagomt dryg som vanligt nu när vi håller på med den här flotten 

HAHAHAHA dog på slutet av dagen med sofia, HAHAHAH vi är dom som gnäller hur jävla jobbigt det är, och endå gör vi inte ett skit bara dom andra (a) lagomt söötaaa! HAHAHAH dör ungefär 

sen blev det hem i alf. Har inte ridit ngt idag regnat sen är jag ju trött som en åsnegris;)

Har ialf ätit upp min goda kladdkaka, haha werid att den tog slut på två dar?

brukar typ ta en vecka annars tyyyyp, för att äta upp den allså! hehe(:

sitter här nu och lyssnar på musik

blir lugn kväll sova tidigt   

gött sover i nybäddat inatt, haha de är så azum det!

kommer nog ett inlägg innan jag ska sova. puss♥

   

 hihi en ful bild från tipspromenaden förut   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards