Emelie wall ♥

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av emelie wall - 30 augusti 2011 20:10

tjaaa!

ridningen förut gick la sådär.

Sitter här nu och äter lite godsaker, höhöh

och kollar på robinson måste plugga lite mer engelska sen med!

men ah jag blogger mer imorn, och desigen suger nu jag vet!

men kommer när jag pallar ändra 

puss!

   

Av emelie wall - 30 augusti 2011 16:49

drar till hästen nu för att rida lite blir barbacka äre tänkt  

sen blirre som sagt plugga lite och sen duscha och sånt.

Just det robinson också   

wellwell uppdaterar senare ngn gång, alright? puss

Gammal bild, hohoh  

Av emelie wall - 30 augusti 2011 16:11

hejsan!

Skolan idag va ganska så seg.. Idrott först vi hade fridrott eftersom vi ska ha klasskamp eller va det var nästa onsdag.

Sen va det matte och NO och lagomt segt sen efter det engelska och svenska.

Nu sitter jag här och ska snart äta, sen bara kanske jag dra ut och springer tror inte jag orkar idag tar det nog imorn i stället 

och sen har vi redan fått läxa i spanskan tills fredag sen i engelskan tills på torsdag här kör vi mjukstart... fast ne! -.-

så funderar på att plugga lite engelska sen.

men ah uppdaterar mer senare, puss !  

 

Av emelie wall - 30 augusti 2011 16:11

hejsan!

Skolan idag va ganska så seg.. Idrott först vi hade fridrott eftersom vi ska ha klasskamp eller va det var nästa onsdag.

Sen va det matte och NO och lagomt segt sen efter det engelska och svenska.

Nu sitter jag här och ska snart äta, sen bara kanske jag dra ut och springer tror inte jag orkar idag tar det nog imorn i stället 

och sen har vi redan fått läxa i spanskan tills fredag sen i engelskan tills på torsdag här kör vi mjukstart... fast ne! -.-

så funderar på att plugga lite engelska sen.

men ah uppdaterar mer senare, puss !  

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards