Emelie wall ♥

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av emelie wall - 31 augusti 2011 19:14

tjännnnnaaaaaaa!

vart ingen allvarlig åska direkt :)

har i alf pluggat lite engelska tror jag kan alla ord nu! bra det!

Blir ju i alf robinson sen vid 8 

Imorn blirre fritidsgården efter skolan sen träääääning, shit har ju fått fetaste träningsvärken inte ens gjort ngt.. värsta cp ! ;o

nej men jag bloggar mer innan jag sover!

puss


haha, caroline ward och jag för typ ett år sen (a)

 

Av emelie wall - 31 augusti 2011 17:00

Tjena tjena!


Skolan idag var la rätt okej, onsdagar är faktiskt ganska chill nu i 8:an 

på idrotten hade vi typ stafett, kasta kula, 800 m typ de.

Sen drog Malin och jag till kiosken på rasten eftersom rasten är rätt så lång. Hahah jag typ failade lite..

jag: lämnar fram 16 kr.

kisosktanten: det blir 18 det!

jag: men det stog att den kostade 16 ( chokladen )

kiosktanten: jaja, men står det de så stämmer det väl, eller så har dom skrivit fel.

haha och asså tror nu i efterhand att de va 18 som choklade kostade ^^

eller ja när jag tittade innen jag gick stog det 18... höhö så är skilldig kiosken två kr  .. 

Jaja sen hem med bussen, blabla detta suger får åka till brosäter typ och vänta på en annan buss där i från. Och den va sen idag så Victor och jag fick vänta.. annars brukar den tydligen vara där när man kommer.

jaja, Nu sitter jag här och lyssnar på åskan panik :oo

måste nog kanske stänga av datorn snart, men uppdaterar mer senare om det inte blir jävla åskväder men det hoppas jag inte!!

nu ska jag ut och kolla lite. och sen blirre plugga engelska.

   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards