Emelie wall ♥

Alla inlägg den 4 september 2011

Av emelie wall - 4 september 2011 22:01

Nu ska jag sova, smsar la lite först!

om inte min lilla babymonkey inte ska spela död  

vi hörs vidare imorn efter äckelskolan, pusshej!

   ngn random bild jag tog för ngra dagar sen!!

Av emelie wall - 4 september 2011 19:57

Här kommer det ngra få bilder från ridningen förut  

Sisco fick sig ett riktigt pass idag, men det blev faktiskt ganska så bra i alf i slutet (:

ja som sagt här kommer det lite bilder vart inte så många men, och ah dom är lite redigerade som ni kanske förstår... hehe jag lägger ju typ aldrig upp bilder som jag inte redigerar (a)

               

Av emelie wall - 4 september 2011 15:18

tjaooo!

Nu ska jag äta sen blirre att rida  

Mamma ska fota också, så kommer nog upp ngra bilder här, bra va? 

nej men ville bara visa att jag lever typ.

Uppdaterar mer senare oså, puss! ♥

   

Av emelie wall - 4 september 2011 11:25

godmorgon  

Vaknade typ 10 idag, sen har jag ba legat och dragit mej typ 

Ska snart dra ner och käka frulle.

Sen blirre la att rida me, padocken har pappa kört med traktorn i så den är värsta bra nu! 

Sen har jag inga större planer för idag direkt. söndag det suger ju banan!

uppdaterar när jag har något vettigt att komma med!

puss ♥ 

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards