Emelie wall ♥

Alla inlägg den 9 september 2011

Av emelie wall - 9 september 2011 23:35

Tjabba tjena hallå vi säger så !   

Blev att rida lite förut i alf, red i hagen brevid padocken för er som bryr sig eftersom padocken va blöt..

Red med snodd på i början sisco men sen tog jag av den, och han vart rätt så fin i slutet!  

mamma filmade lite så vi kan se om det kanske finns hopp att det kommr upp här ^^..

Sen efter jag red gjorde jag typ ingeting satt vid datorn, min fredagskväll!

Imorn blirre nog att rida på Tessan med caroline och så :D

blir nog kanon det!

Nu ska jag dra ner och borsta tänderna och sen sooooova, götttt!

vi hörs mer imorn. godnatt :*

 


Av emelie wall - 9 september 2011 16:50

Tja!

sorry för att jag inte bloggade ngt igår, men hade fult upp efter träningen och så.

Men idag ialf så var väl skolan helt okej, hade ju kd katalogen foto såg säkert ut som ett helvete osv.. kändes inte bra för fem öre ialf!

sen blev det med bussen hem och mamma hämtade mig i väse 

Sitter här nu, idag kanske jag har tid att fixa en header maby!!

blir kanske att rida sen men (:

men uppdaterar mer senare ngn gång puss! <3  tjockis ! <3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards