Emelie wall ♥

Alla inlägg den 13 september 2011

Av emelie wall - 13 september 2011 21:40

Nu ska jag sova.

Vi hörs imorn godnatt! ♥

 

Av emelie wall - 13 september 2011 18:06

haha mobba inte mitt vidioinlägg.. bjuder!!!

Nu ska jag plugga lite engelska, sen blirre duschen.

Idol kan jag nog glömma idag, blåser då funkar nog inte tv helvetet bättre.. uppdaterar mer senare babes!



Av emelie wall - 13 september 2011 17:48


 

Av emelie wall - 13 september 2011 17:20

Tjaaaaaaaaaa!


Skolan idag va väl okej, NO och MATTEN var segt såklart bara men.

Sen Engelskan och Svenskan gick väl i hyffsad fart.

hahaha dagens: två killar i skolan fassnade i hissen så jävla kul fail!

så kommer en med knäckebröd till dom och allt! ahahaahahah 

Sen blev det att åka hem med pappi! 

och vi handlade på rasta lite haha köpte halstabletter men nu är dom slut..

blev rätt så beroende i dom JAAAAA! ♥ 

haha gjorde ett vidioinlägg som nog kommer upp också så jävla oseriös som jag kan bli men endå 

vidioinlägget kommer nog upp snart ialf, hörs senare puss ♥ 

   HAHA LOVE !  oså iggar vi heta mig rå.. 

Av emelie wall - 13 september 2011 17:20

Tjaaaaaaaaaa!


Skolan idag va väl okej, NO och MATTEN var segt såklart bara men.

Sen Engelskan och Svenskan gick väl i hyffsad fart.

hahaha dagens: två killar i skolan fassnade i hissen så jävla kul fail!

så kommer en med knäckebröd till dom och allt! ahahaahahah 

Sen blev det att åka hem med pappi! 

och vi handlade på rasta lite haha köpte halstabletter men nu är dom slut..

blev rätt så beroende i dom JAAAAA! ♥ 

haha gjorde ett vidioinlägg som nog kommer upp också så jävla oseriös som jag kan bli men endå 

vidioinlägget kommer nog upp snart ialf, hörs senare puss ♥ 

   HAHA LOVE !  oså iggar vi heta mig rå.. 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards