Emelie wall ♥

Alla inlägg den 16 september 2011

Av emelie wall - 16 september 2011 23:01

Tjaaaaaa!


Inte gjort ett skit sen sist typ.

Sitter här ska väl sova snart. känner mej så anmält grinig och sur på allt.

jävla misslyckad helg, sista gången jag väntar mig ngt nu! blir ALDRIG som planerat endå, ingeting!

nu ska jag snart sova. fårse man det blir imorn antadligen en värlös äkclig dag, godnatt <3

  fin bild

Av emelie wall - 16 september 2011 18:52

Hej hej!


har inte blogga ngt på två dagar inte bra asså..

Men finns en andledning, intrentet har inte funkat göre inte nu heller.

Men fick låna min grannes dator och hans internet idag  

skulle inte klara mig en fredgaskväll utan datorn! ♥

Nog om det nu vet ni hure ligger till..

Skolan idag va väl sådär, aldrig rolig direkt ...

Sen blev det att åka hem fick sktjus av pappi hem med. gött det!

Men nu ska jag upp till stallet, fårse om jag ska rida!

men vi hörs mer senare ikväll, alright ?

pusss!   


JUST DET.. tog ju ett till hål i örat i torsdags med sofia, bild kommer upp senare! :)

 


Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards