Emelie wall ♥

Alla inlägg den 17 september 2011

Av emelie wall - 17 september 2011 22:43

Nu sitter jag här och dricker cola!

ska snart lägga mig i sängen och se om de är ngt bra på tv.

& vi hörs mer imorn, vet inte vad jag ska göra imorn men.. funderar på att fota typ? :)

men ah vi fårse, puss & godnatt sötisar <3

 

Av emelie wall - 17 september 2011 18:41

Hejsan!


Var i stan förut me mamma i alf.

Var på telia för att hämta ut ett mobilt bredband, som vi ska få låna eftersom det andra bara krånglar.. fick bara vänta i 1 timme   höhö!


sen åkte vi och handlade lite på lidl (a)


sen vart det hem, inte gjort ett skit typ, jo var ute och cyklade runt udden med Nina, hon och lite andra folk är här nu med.



















Nu sitter jag här och venne vad jag ska göra får la se vad kvällen bjuder på ^^... detta har nog varit den sämsta helgen, så världelöst att se fram emot saker hela veckan sen blirre skit av allt, känns så jävla kul! fast ne.!


Bloggar väl mer senare ngn gång!

puss     

Av emelie wall - 17 september 2011 11:19

Godmorgon Godmorgon!


Vaknade vid typ halv 11 idag   

Sen har jag bara suttit här.

Blir väl att bara sitta hemma och va grinig denna äckliga dag.

kanske åker med mamma till stan bara, vi får la se..

nu ska jag ner och käka frulle bloggar mer sen, puss!

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards