Emelie wall ♥

Alla inlägg den 20 september 2011

Av emelie wall - 20 september 2011 21:33

Nu säger jag godnatt hör ni!

blir la kanske kolla på NO lite till, om jag pallar...

Imorn äre skoljoggen i skolan med TAGGA!!!! , fast nej 

Men lite chill äre ju kanske men, blir ju bara att gå så ;)

vi hörs imorn efter skolan & allt! 

pussar ♥för söt för att vara gangster!


Av emelie wall - 20 september 2011 17:51

Nu får ni se en till bild på mitt nya hål i örat, de är de som är längst upp!  

     haha mysigt mitt öra ser ut! :) 

Av emelie wall - 20 september 2011 15:45

Hejsan!  


Skolan idag var typ dryg, tisdagar brukar va ganska så chill.

men denna kändes seg! kanske berode på att jag varit trött, haft huvud värk, ont i halsen? dagarna brukar typ gå drygare i skolan när man inte mår bra.


Sen blev det i alla hem, åkte med pappa, handlade på lidl som dock inte hade halstabletter så fick köpa på rasta för er som bryr sig. ^^


Nu sitter jag här och väntar på käx sen ska jag nog bara ta det lungt.

kanske kolla på NO:N om jag pallar..


skippar träningen idag med eftersom jag inte mår så bra, pallar liksom inte bli sämre så  

Sen blir det väl idol i kväll också  


Men jag bloggar mer senare! puss♥

     saknar turkiet ! <3

Av emelie wall - 20 september 2011 15:45

Hejsan!  


Skolan idag var typ dryg, tisdagar brukar va ganska så chill.

men denna kändes seg! kanske berode på att jag varit trött, haft huvud värk, ont i halsen? dagarna brukar typ gå drygare i skolan när man inte mår bra.


Sen blev det i alla hem, åkte med pappa, handlade på lidl som dock inte hade halstabletter så fick köpa på rasta för er som bryr sig. ^^


Nu sitter jag här och väntar på käx sen ska jag nog bara ta det lungt.

kanske kolla på NO:N om jag pallar..


skippar träningen idag med eftersom jag inte mår så bra, pallar liksom inte bli sämre så  

Sen blir det väl idol i kväll också  


Men jag bloggar mer senare! puss♥

     saknar turkiet ! <3

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards