Emelie wall ♥

Alla inlägg den 21 september 2011

Av emelie wall - 21 september 2011 18:51

Tjena!


skolan idag sög, haha! först hade vi orientering och gick typ flera mil kändes det som!  

sen vare skoljoggen gick flera mil kändes det som.. HAHAHA dagens : malin,jag och sofia satt på ett staket sen rasar hela shiten.. HAHAHAHAH alla typ kolla och så, great!


så har nog aldrig gått så mycket som jag gjort idag.. fyfan!

Nu är jag sjuk med.. gött!! eller inte  

Mår som en jävla gris.. blir antadligen hemma imorn om det inte blir bättre över natten ^^


Gick och la mig och sovde och somnade vaknade typ precis.


Sitter här och dör känns det som, men vill bara sova men måste plugga eller fårse om jag pallar!

bloggar inget mer idag har jag ingen ork till..

ska ba ta det lungt nu :)


så hörs imorn puss! <3

 

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards