Emelie wall ♥

Alla inlägg den 30 september 2011

Av emelie wall - 30 september 2011 23:09

Hade ingen bra koll på en bra rubrik asså...


Men Caroline kom ju hit förut ialf   satt vid datorn så hon fick fixa det där med filmerna. Sen kollade vi på idol oså, hon åkte väl nästan precis.


Är trött som ett as nu alf, ska väl tagga sängen snart.


Imorgon står klockan på halv 9, för att senare åkta till kyrkan på första konfa träffen palla att jag inte ska få sova imorgon hehe..

Men blir nog kanske bra!  


Blir inget mer bloggande för mig idag, så vi hörs kanske imorgon på morgonen annars senare på eftermiddan när jag är hemma i från konfan  

Ha det så gött så länge brudz och grabz!! ♥        En random bild i från tingvalla och en ganska så " söt " bild på mig..

Av emelie wall - 30 september 2011 17:40

Hola amigos!


Hur va skoldagen idag? jo den va sådär.. hade ju friluftsdag i tingvalla, hahaha sofia och jag blev tvingade att göra lite saker endå.. 


Sen fick vi våra skolfoto med, kunde ju sett bra mkt bättre ut! fyfan! 


Sen åkte sofia och jag med pappa hem.


Sitter här nu och väntar på att caroline ska komma hit en sväng, ska fixa en sak med ngra filmer oså  


Kvällen blir väl ganska lung idag, imorgon äre första konfaträffen också.


Men bloggar mer senare puss ♥   

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards