Emelie wall ♥

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av emelie wall - 1 januari 2012 17:46

Hej på er!


Vaknade vid halv 2 typ, gick upp käka och så.

Sen drog man till granberga för att va på gudtjänst, hehe mkt bättre än kyrkan i alf!

haha dör alla gammla är så söta.. 


men i alf sen hem, köpte med pizza på hemvägen mumma

Nu ska jag i alf svara på frågestunden, får ta med webben så de blir dålig kvalite och shit (Y) men men.. den kommer upp idag i alf ni märker väl!  

hörs sen!  

Av emelie wall - 1 januari 2012 01:40

Hej. 


denna nyår sög, värsta någonsin tror jag att jag kan säga..

just gjort flera vidioinlägg till svaren som jag tänkte lägga upp, men när jag ska lägga upp så visar det sig att filen är förstor fyfan... älskar när allt dampar!♥


ni som läser bloggen, jag är ledsen men imorn kommer de upp, var inte direkt meningen att de skulle dampa men får väl sitta med en världelös cam och prata!

så chilla lite! ^^


haha har suttit och webbat med jacob, haha fyfan go kille!

nu blirre väl att kolla på ngn film. och jag säger även godnatt nu!          klagar inte på maten i alf ;)




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards