Emelie wall ♥

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av emelie wall - 3 januari 2012 14:57

Halloj!


Vaknade typ 2 idag, haha åh vad jag sover skulle kunna ligga längre liksom, är trött när jag går upp.. hehe!


Men i alla fall ska snart käka och fixa mig lite sen drar jag till sofia och sover där:)

Och imorn drar vi in till stan, blir bra det! :D


Har med mig datorn, så kommer nog ett inlägg där!

Ha det bra så läääääänge♥


Av emelie wall - 3 januari 2012 01:33

Hejsan!


har bloggat dåligt idag typ? men har endå inte haft ngt att säga 

Har suttit vid datorn hela kvällen.


Och har troligen tabbat mig lite, kanske har lyckas fixa virus till datorn!

jag är så efterbliven, kan liksom aldrig tänka innan jag gör saker -.-

Om min dator blir förstörd så tänker jag ta självmord eller ngt... 


Men laddar ner ett annat virusprogram nu i alla fall, som en tipsade mig om så skannar jag dator med det också så får vi hålla tummarna att datorn inte blir förstörd..


Nej men nu ska jag fortsätta att kolla på film.

Vi hörs imorn godnatt!  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards