Emelie wall ♥

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av emelie wall - 4 januari 2012 23:53

Kommer ett till inlägg, snällt va? ;)


Blev aldrig film hittade inte ngn bra..  

Lägger mig alldeles strax och kollat på tv eller ngt. sen soover jag :)


Imorgon blirre in till stan för att sova hos bästa moster! :D Toppen det!

ska fota lite imorn med om det är bra väder, ridningen få vi se om den hinns med.


Men ah bloggar mer imorgon när jag vaknar! Godnatt igen ;D  

Av emelie wall - 4 januari 2012 22:26

Nu blir det att lägga sig i sängen och se på film godnatt mina vänner! <3

   

Av emelie wall - 4 januari 2012 19:07

Hello my friends! :)


Somnade typ 5 i går, gick upp halv 10 inte såååå mkt sömn i natt alltså.


sen tog jag och sofia i alla fall bussen in till stan jag köpte en tröja på gina och örhängen på klitter.

Bild från webben där nere, kameran var urladdad så!


sen hämtade vi ut biljetterna till bion. Bion var sådär, inte världsbäst direkt, men stickan är skön i alla fall haha ( stig helner ) 

sen blev det att ta bussen hem och hem och käka lite och så.


Nu sitter jag här och ska väl duscha och så snart sen ska jag ändra min design sjukt trött på denna nu!

Hörs sen♥    


%
Av emelie wall - 4 januari 2012 01:49

Sitter hos min kära kompis nu!


vi har chillat vid datorn, spelat lite wordfeud, haha allt dampar på det men..


Imorgon blirre stan först sen bio och så nice, vi ska se på stig hellmer  


Men ah vi tar bussen runt 11 imorn, så blir att gå upp vid 10..

men men det är la värt.


Bloggar när jag kommer hem imoron.

Antadligen vid kvällen ngn gång!

puss         

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards