Emelie wall ♥

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av emelie wall - 6 januari 2012 23:45



 






Nu kollar jag på breaking dawn sen ska jag nog sova. Imorgon blirre kanske stan med mamma, till hööks och så.

men vi hörs imorgon!

   

Av emelie wall - 6 januari 2012 16:15

Hejsan  


Nina och jag drog till Louise förut, satt där och pratade ett bra tag.

sen åkte vi tillbaka till Nina lite och käka och pappa kom sen åkte jag hem, kom hem och gick ut och fotade lite.

soooool ju 


har i alla fall haft det toppen hos moster, världens bästa moster du!♥ 


Nu sitter jag här och lyssnar på musik. Har laddat ner Breaking dawn så ska väl se den i kväll äre väl tänkt.


Inget mer att komma med nu så hörs seeeeeen ♥ 

     


Av emelie wall - 6 januari 2012 02:24

Hejsan! Bara för att jag är snäll så bloggar jag i från mobilen :) texten blir säkert cp och så nu men ni kanske ser vad det står endå ;):.. Är ju i alla fall hos nina, vi har käkat kebab,pratat,sett på film svarta hingsten såååå bra film:) har även handlar och jag har köpt två blinkade prylar en blinkade gran och en blikande snögubbe (a) såååå snygga var dom och de gick på 20 kr tillsammans, så inte dyrt direkt :) yes är väl det vi har gjort. Ligger i sängen nu och ska nog föööööörsöka att sova. Imorgon ska vi nog hälsa på louise lite på förmiddan, sen kommer pappa och hämtar mig runt 2. Menmen vi hörs mer när jag kommer hem imorn:) godnatt!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards