Emelie wall ♥

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av emelie wall - 7 januari 2012 22:45

  ¨




går seeeegt att lägga ut bilderna så orkar inte.. men som sagt håret har blivit mörkare och jag är asnöjd!!        

Av emelie wall - 7 januari 2012 20:21

Hejsan!


frägningen blev riktigt bra, ska platta håret sen så tar jag lite kort med systemkameran så kmr sen 

får fula webbbilder nu;)


Kollar på gladiatorerna nu, sen ska jag snart äta. Hörs sen♥       

Av emelie wall - 7 januari 2012 17:39

Hejsan!


Blev väckt vid halv 12 eller ngt idag av mamma. För att vi skulle dra in till stan lite och de gjorde vi, jag köpte lite saker till sisco grimma , borste , sten , grimuffar , hovkraft typ det , hade ju presentkort på hööks så 


sen var vi på Bergvik och lite så. När jag kom hem så red jag på Sisco gick väldigt bra idag var bara lite kallt men annars!. Nu sitter jag här och ska duscha och sen ska jag färga håret  brunare! Bild kommer.  

Ikväll äre gladiatorerna också ett måste att se!  


vi hörs sen, ♥   


Av emelie wall - 7 januari 2012 02:17

Hejsan!


Bloggar igen, snälla jag!  Ingen aning, varför jag ens har så stor behov av att blogga.. liksom typ bloggar för typ inga läsare känns så ovärt men kan endå inte hålla mig från att blogga som sagt haha jaja! 


Breaking dawn va bra måste jag säga, slår 1 och 2 i alla fall, längtar så efter att part 2 kommer! 

Nu ska jag nog försöka sova!   

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards