Emelie wall ♥

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av emelie wall - 8 januari 2012 18:32

ska till turkiet i maj, vet inte om det va 29 eller 26 !  


till alanya hotell club sidar, dock samma hotell som jag va på när jag sist va med dit.

Skulle vilja se ngt annat, men inte jag som bestämmer och det va endå bra så det är väl whatever!  


Här kommer lite bilder på där vi troligen kommer befinna oss då! :)

 


   


     

Bäst att tiden går fort, för man längtar jämnt lite ;)          

Av emelie wall - 8 januari 2012 17:02

Hej på er!


Idag gick jag upp kvar över 1 typ. Sen blev det att rida med mamma 

mja och sen hamnade jag här (a)


nu ska jag äta sen ska jag kolla på cast away, och göra varm choklad med grädde, inga fel de inte! .


Men hörs sen! ♥   

Av emelie wall - 8 januari 2012 02:32

1. Är du singel? - ja

2. Bästa killkompis - nje har inte direkt ngn jätte bra killkompis.

3. Bästa tjejkompis - sofia bergström♥

4. röker du? - nej

5.  fullständigt namn - emelie lena wall

6.  Födelsedag - 21 juli

7.  Är du helsvensk? - aa

8.  om inte, vad är du ?-

9. Vem ringde dig senast ? - pappa

10. Vem smsa dig senast ? - Jacob

11. vem kramade du senast ? - Nina

12. vem pussade du senast? - mattias

13. vem var du tillsammans med senast? - mattias

14. hur är relationen till ditt ex idag?- eh pratar inte direkt med varandra.

15. roligaste personen du vet - sofia bergström, bröderna mattsson! :D sååå tards!

16. en snygg kille - kim i andra avenyn! (a)

17. en snygg tjej - min bästis sofia bergström! ♥

18. vem träffade du senast och vart någon stans? - mamma, vardagsrummet

19. Ögonfärg- blå

20. vem såg du senast?- katten :D

21. har du någonsin förlorat en vän?- förlorat och förlorat, men finns ju vissa som inte är lika nära med längre.

22. vad åt du senast?- godis

23. vad drack du senast?- coca cola

24. en vacker person - sofia bergström

25. en snäll person - min moster nina♥

26. en gullig person - jacob (a)

27. en jobbig person - hahaha , kan inte välja en finns för många

28. en konsig person - haha tänker på en, men säger inte namnet 

29. en med magruter -  de finns de för lite av..

30. när skrattade du senast, och varför? - idag tyckte väl ngt va kul? ;)

31. när grät du senast och varför? - här om dagen, förbannelse säkert.

32. vill du ha ditt ex tillbaka? - haha nej, bara i så fall för att uppleva gammla minnen ;)

33. En du saknar? - Hennie Monclair

34. ditt humör just nu - dugligt

35. hur många vänner har du på facebook? - 336

36. hur många av dem är killar och hur många av dem är tjejer?- helvete heller, jag orkar inte räkna det..

37. Har du skilda föreldrar?- Nej

38. Hur många syskon har du?- 0

39. Din favoritfärg - rosa

40. Nån du vill träffa - ingen aning

41. äckligaste du vet - ehm blodpudding , fiskbullar bläääää

42. goaste godiset - marabou apelsin krokant ♥

43. godaste läsken - coca cola

44. Har du någosin brutit mot lagen?- ja

45. är du kär just nu?- njeee

     


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej på er!
Mitt namn är Emelie är en glad och sprallig tjej som bor på en gård i Väse. Min fritid går åt mina hästar, innebandy, skolan och mina kompisar såklart!
Läs och följ min blogg, allt mellan himmel och jord. puss

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards